21. listopadu 2014

Nejen vánoční likér z ledových kaštanů


Každý rok doma děláme vaječňák, ale rok od roku mi to přijde jako stále dražší zábava, a tak jsem vyzkoušela likér, který mi kamarádka poslala mailem. Recept jsem si malinko vylepšila :)

Potřebujeme:

1x kondenzované mléko slazené (salko)
1x šlehačku v kelímku
3x tyčinka ledové kaštany
3 kostičky hořké čokolády
0,3 l obyčejné whisky (nebo 0,5 litru rumu, ale whiska je lepší :)

hrnec, vařečku, a láhve na naplnění


Jak na to:

šlehačku vylijeme do hrnce, nalámeme do ní kaštany, přidáme kostičky čokolády a zastálého míchání vaříme dokud se všechna čokoláda nerozpustí. Necháme pořádně vychladnout.

Do této směsy přidáme salko a whisku, zamícháme a naplníme do lahví, dáme do lednice a je to :)


Závěrem pár tipů

* obyčejnou whisku mají v lidlu cena cca 170,- za lahev, na chuť nic moc, ale v likéru super
* místo šlehačky lz použít i smetana na vaření

Dodatečně jsem si vytvořila etiketu, tak přidávám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat