5. prosince 2014

bath booms - šumivá "koule" do koupele

Ok, jak jsem psala vánoce za dveřmi v peněžnce průvan takže to chce trošku vynalézavosti :)

Heslo letošních Vánoc zní: "vyrobeno s láskou"

Mám dost kamarádek, které milujou kosmetiku stejně jako já, moje mamka, sestra i "skorotchýně" a tak jsem prohledala net a našla pár nápadů na domácí kosmetiku. Ráda se o návody podělím

BATH BOOMS - šumivá koule do koupele

Jen pro začátek v mém případě šumivá hrudka, ale účel jistě splní a na tvaru ještě zapracuju :)



Potřebujeme:
1 šálek jedlé sody
 3/4 šálku kyseliny citronové
1/3 šálku sušené mléko
1/4 šálku mořské soli (jemná)
1 lžíce  převařené vody
1/2 šálku kukuřič. škrobu
1/2 šálku mandlového oleje
1 lžíce  převařené vody
20 kapek esenciálního oleje
potravinářké barvivo, miska, vidlička, lžíce a formy

Jak na to:

Všechy suché suroviny smícháme v misce, a v menší misce smícháme mandlový olej, vodu a esenciální olej.

Tekutou směs pomalu a za stálého míchání nalijeme do sypké směsy. Výsledná směs musí být tak akorát, jinak se nám budou koule rozpadat. Takže pokud se nám směs nezdá, přidáme olej nebo sodu.

Necháme asi patnáct minut odstát, směs bude trošku pracovat :) a pokud můžeme dáváme do forem, já formu neměla, a tak jsem to nacpala do košíčků na pralinky (silikonové), ještě jsem je cca na dvacet minut zatížila, aby mi nebobtnaly.


  tímto děkuji Artemis, která uveřejnila svůj návod zde: http://www.fler.cz/magazin/pohodu-vykouzli-vlastnorucni-bath-bombs-861 






PS: z uvedeného množství je 6 "hrudek" o prměru cca 6 cm.

Žádné komentáře:

Okomentovat